pirmdiena, 2013. gada 8. jūlijs

Pārmaiņu vējos

Silts un saulains sveiciens no vēju pilsētas Liepājas. Vēlos jūs informēt par pārmaiņām un izmaiņām, kas skārušas arī Marka drāmas projektu. Kopš 2010. gada uzcītīgi esmu pildījusi Marka drāmas Latvijas koordinatores pienākumus un piedzīvojusi Dievu caur šo projektu daudz dažādos veidos. Priecājos par katru cilvēku, kas kādā veidā bijis iesaistīts šajā svētīgajā projektā. Man ir bijis liels gods sadarboties ar daudz brīnišķīgiem cilvēkiem šo gadu laikā. Šajā gadā manā dzīvē noticis daudz pārmaiņu un esmu sapratusi, ka ir pienācis laiks nodot Marka drāmas vadību citās rokās. Tā nu par jauno Marka drāmas koordinatori Latvijā ir kļuvusi lieliskā Amanda Zeltiņa. Turpmāk ar jautājumiem par Marka drāmu droši vērsieties pie viņas vai rakstiet uz Marka drāmas e-pastu: markadrama@gmail.com. Nav gluži tā, ka es nevēlos vairs nekādu saistību ar Marka drāmu, jo esmu piedzīvojusi un zinu, cik svētīgs un labs ir šis Dieva dotais rīks, bet jūtu, ka uz kādu laiku man nepieciešams paņemt pauzi un uzticēt visu plānošanu un vadību citiem. Domāju, ka pēc kāda laiciņa atkal iesaistīšos kā Marka drāmas režisore, režisējot kādas izrādes kādās draudzēs, bet šobrīd ir pienācis laiks man nedaudz atpūsties un saprast, kurp Dievs mani vada. Šī vadītāju maiņa ir radījusi arī kādas pārmaiņas šī gada plānos, proti, LKSB Marka drāmas megatūre no šī gada septembra beigām tiek pārcelta uz nākamā gada pirmsLieldienu laiku. Šajā gadā Marka drāma tiks spēlēta baptistu Draudžu dienās Līvānos (cik zinu komanda jau ir tikpat kā nokomplektēta - vairāk par to jautājiet Amandai). Tad jau redzēsim, varbūt šajā gadā kāda draudze saņemsies un uzvedīs Marka drāmu... Katrā ziņā turpināsim lūgt par šo projektu un īpaši par Amandu, lai Dievs viņu sargā un vada un dod viņai spēku un gudrību šajā jaunajā amatā. Kā arī lūgsim par visiem jauniešiem, kas iesaistījušies Draudžu dienu Marka drāmas komandā, lai Dievs viņus svētī un sargā, lai palīdz sagatavoties izrādei, un lai Dievs uzrunā visus skatītājus.

Esiet bagātīgi svētīti un paturiet savus skatus uz Jēzu, jo Viņš ir vienīgais ceļš pie Tēva!

Mīlu jūs, superīgie!

Liene

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru