sestdiena, 2010. gada 11. septembris

Grūta diena

Visu dienu pavadījām "kakatusā" (Mārupes ielā 16) mācoties un mēģinot Marka drāmas sadaļas. Šodien padarīts daudz darba - izspēlējām visas sadaļas, taču vēl daudz jāatkārto un jāatcerās. Piekrītu, ka šī diena bija ļoti nogurdinoša - mēģinājums ilga no 10:30 līdz 21:00 ar dažiem pārtraukumiem. Bet vismaz kopaina ir skaidra, rīt turpināsim strādāt pie niansēm... Lūdziet par mums, lai Dievs saliedē aktieru komandu un strādā pie mūsu sirdīm. Tas ir grūts darbs, un Marka drāmas dēļ lielākajai daļai no mums ir bijis jāatsakās no kādām svarīgām lietām (skolas, darbiem, dievkalpojumiem), bet es ticu, ka Dievs ir uzticams un Viņš darbosies pie mums un caur mums. Es ticu, ka Dievam ir brīnišķīgs plāns kā Viņš lietos Marka drāmu (arī muūsu pašu dzīvēs). Es ticu, ka Dievs dos mums daudz vairāk nekā tās lietas, kuras mums Marka drāmas dēļ nācies upurēt, kā rakstīts Marka ev. 10:29 - 30. Es pateicos par Dieva žēlastību vadot šo izrādi, pateicos par gudrību un spēku, ko Viņš man dod, ka Viņš palīdz tikt ar visu galā. Turpiniet lūgt par mums!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru