svētdiena, 2011. gada 23. oktobris

Jaunas ziņas no Daugavpils

Strauji tuvojas novembris un tas nozīmē, ka jau pavisam drīz Marka drāma uzrunās Daugavpiliešu sirdis. Šobrīd notiek aktīva gatavošanās un Marka evaņģēlija mācīšanās, kā arī vēl trūkstošo puišu meklēšana. Šobrīd aktieru komandai trūkst vēl 3 puišu. Lūdziet, lai Dievs mums piepulcina vēl trūkstošos aktierus. Pateicība Dievam par Andreju, kurš ir piekritis arī šajās izrādēs būt Jēzus. Ar šo komandu man ir mazliet grūtāk strādāt, jo neesmu uz vietas un nevaru arī tik viegli izbraukāt kā uz Jelgavu. Taču vēl pirms mēģinājumiem ceru aizbraukt un tikties ar aktieru komandu, lai kopā mācītos evaņģēliju un redzētu kādi cilvēki ir šajā komandā...

Ir mazliet mainījušies datumi: mēģinājumi Daugavpils komandai notiks 4. - 6. novembrī (varbūt sāksim jau ātrāk - 3. novembrī), bet izrādes paredzētas 7. un 8. novembrī.

Lūdziet, lai Dievs parūpējas par visiem esošajiem un potenciālajiem aktieriem, lai palīdz viņiem iemācīties evaņģēliju un sagatavo viņu sirdis mēģinājumiem un izrādēm, lai palīdz man viņus iedvesmot un iedrošināt. Lūdziet arī par visiem, kas nāks skatīties izrādes, lai Dievs sagatavo viņu sirdis, ka viņi ir atvērti dzīvajam Dieva vārdam, lai Dievs pašķir viņu ceļus, lai nekas nekavē viņus atnākt uz izrādēm. Lūdziet, lai Dievs lieto mani Daugavpilī, ka es tur esmu par svētību daudziem.
Paldies par jūsu lūgšanām, bez tām nekas nevar notikt. Paldies, ka esat ar mani un aktieru komandām.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru