sestdiena, 2012. gada 27. oktobris

Izaicinājumi turpinās

Otrā diena Daugavpilī. No rīta lielākā daļa aktieru ierodamies uz mēģinājumu un uzzinām nepatīkamās ziņas, ka divi puiši mums tomēr šodien nepievienosies - Kārlis un Konstantīns mums vienkārši uzmet... (kad mēs augām, puiši bija labāk audzināti, vismaz acīs un uzreiz pateica "nē") Nācās mazliet pārdalīt lomas un izplānot izdzīvošanas stratēģiju, kaut kā izdevās - kārtējais ekstrēmais variants, bet visi izrādes dalībnieki ir sakarīgi un atbildīgi cilvēki, kas tiešām iesaistās un aktīvi un labi strādā, lai izrāde izdotos. Liels paldies viņiem :) Šī komanda ir varoņi! Šobrīd komandā esam 8 meitenes (ieskaitot mani) un 4 varonīgi puiši. Šodien iemācījāmies visu izrādi, un es priecājos redzēt, cik labi visai komandai iet. Lielāko daļu aktieri atceras paši. Tā kā mums trūkst cilvēku, it īpaši puišu, tad es iesaistījos izrādē arī kā aktrise vietām, kā arī Jūda mums ir meitene :D Būs jautri. Šajā ekstrēmajā Marka drāmas variantā izdomāju vienu jaunievedumu, lai atvieglotu aktieriem dzīvi - vietām es kļūšu par stāstītāju, lai palīdzēt Jēzum un arī citiem atcerēties, kas notiek tālāk. Rītā visu tā kārtīgi un līdz galam izmēģināsim un centīsimies arvien vairāk iejusties savās lomās. Jauki, ka šovakar laicīgi beidzām (19:30), jo visu bijām iemācījušies. Priecājos par viesmīlīgo vasarsvētku draudzi, kas mūs tik laipni uzņem savās telpās un par iespēju kopā gatavot un paēst pusdienas visai komandai, tas saliedē. Ik pa laikam rodas kādi jociņi, lai gan tiem mainās un nezinu, kas būs palikuši līdz izrādei. Daži piemēri... Jēkabs izrādes sākumā aplūkojot cauros tīklus: "Te pat zilonīts var ieziet cauri!" Tad viens no mācekļiem pēc 5000 paēdināšanas: "Jums ir kādi atkritumi?" Un laivā ceļoties uz otru krastu: "Jūs raugu paņēmāt?" Dievs dara savus darbus, lai gan man šīs dienas nemaz nav komfortablas un vieglas, bet gan izaicinājumu pilnas, bet Dievs turpina darboties, un par to es pateicos un priecājos. Lūdziet par visu komandu, lai Dievs mums palīdz un lieto mūs. Lūdziet par mani, lai Dievs dziedina mani no iesnām un pasargā manu balsi, lai uz izrādes laiku man būtu balss (pamazām laikam sāku to nobļaut). Lai Tēvs parūpējas par mums un pasargā mūs, ka visi esam veseli un entuziasma pilni izdzīvot evaņģēliju kopā ar skatītājiem. Lūdziet arī par skatītājiem, lai Tēvs sargā viņu sirdis un sagatavo tās, ka tās ir atvērtas dzīvajam Dieva Vārdam, lai daudz skatītāju atnāk uz šo izrādi. Paldies, ka esat kopā ar mums un lūdzat!

1 komentārs: