pirmdiena, 2012. gada 29. oktobris

Izrāde Daugavpilī

Visbeidzot mūsu nedēļas nogales pūliņi rezultatējās izrādē. Gāja mums ļoti jautri, mācekļi pat dažās vietās izrādē reāli sasmējās (man tajā brīdī malā stāvot gan nebija īsti skaidrs par ko). Kopumā izrāde izdevās ļoti labi un es ticu, ka visi skatītāji tika uzrunāti. Šī izrāde gan bija tāds neliels remikss, jo vairākus notikumus sajaucām vietām, bet galu galā izlaisti tika tikai divi notikumi - Bartimeja dziedināšana un stāstījums par Mesiju Dāvida dēlu, un pāris Jēzus teikumi. Bet skatītāji to, šķiet, nemanīja, visiem izrāde patika. Pašiem aktieriem arī patika spēlēt un visi atzina, ka bija jautri un bija vērts :) No prikoliem man patika pēc panikas laivā, kad Jēzus iekāpj pie mācekļiem pēc staigāšanas pa ūdens virsmu, Pēteris iebiksta ar pirkstu pāris reizes, lai tiešām pārliecinātos, vai Jēzus nav spoks. Bija vēl kādi prikoli, bet tos tā uzreiz neatceros un uzrakstīšu vēlāk... Pēc izrādes aizgājām vēl visi kopā uz boulingu, nosvinēt izrādes noslēgumu. Tas bija forši! Priecājos redzēt, ka pa šīm dienām esam kļuvuši par labiem draugiem. Dievs darbojas mūsu vidū. Mums ar Lauri (Jēzu) izrādes laikā viss ar balsi un degunu bija kārtībā - paldies par jūsu lūgšanām. Es ļoti priecājos, ka šis ekstrēmais Marka drāmas variants mums tik labi izdevās, ka mēs gājām līdz galam un vēl pie tam kopā labi pavadījām laiku to darot. Es priecājos, ka Dievs turpina mani mācīt caur Marka drāmu. Es priecājos, ka Dievs turpina mainīt cilvēku dzīves un uzrunāt cilvēku sirdis. Slava Dievam! Paldies par jūsu lūgšanām! ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru