ceturtdiena, 2011. gada 8. septembris

Diena pirms 4. tūres sākuma

Es atkal jau atkārtošos - Dievs ir labs un Viņa žēlastība paliek mūžīgi! Dievs joprojām māca mani pilnībā uzticēties Viņam un mest visas savas rūpes un raizes uz Viņu, atdot visu Viņa rokās. Piefiksēju, ka pēdējā laikā man ir tendence pārāk daudz raizēties :D tādēļ šis treniņš mērķtiecīgi atdot visu Dieva rokās ir īstajā laikā...
Tātad jau rīt 9. septembrī sāksies Marka drāmas tūres komandas mēģinājumi. Ar Dieva palīdzību aktieru komanda ir nokomplektējusies, lai gan mums oficiāli pietrūkst viens puisis, bet es domāju, ka Dievam ir plāns, kāpēc Viņš šo komandu ir izveidojis tieši šādu. Dievs arī ir pakārtojis, ka esam dabūjuši visas 3 mašīnas, lai varētu doties tūrē pa Latviju. Es priecājos, ka Dievs man palīdz nokārtot visus organizatoriskos jautājumus un saplānot tūri... atkal jauna pieredze :)
Šajā nedēļā biju arī Jelgavā, kur tikos ar Jelgavas aktieru komandu un kopā mācījāmies Marka evaņģēliju. Jelgavas komanda ir gandrīz nokomplektēta, trūkst vēl 3 puišu... liels prieks ir, ka mums ir Jēzus aktieris - Andrejs piekrita pagarināt savu tūri pa Latviju vēl par 5 dienām. Lūdziet, lai Dievs viņu vada un dod viņam spēku. Lai Jēzus pats viņam atklājas caur šo lomu un lieto viņu visās pilsētās (Ventspilī, Liepājā, Valmierā, Rīgā un Jelgavā).
Es pateicos Dievam, ka Viņš ir parūpējies, ka mums ir gan telpas, kur mēģināt, gan telpas augstskolās, kur rādīt šo izrādi. Vairāk par izrādēm "kur un kad" skatieties: www.lksb.lv.
Lūdziet, lai Dievs strādā pie aktieru sirdīm, lai Viņš pats mūs uzrunā, lai Viņš palīdz mums iemācīties šo izrādi un darboties kā vienai komandai. Lūdziet arī par Indaru, kurš šo izrādi režisēs, lai Dievs viņu vada un lieto par svētību mums visiem. Lūdziet, lai Dievs dod mums gudrību kā sadalīt lomas. Un visbeidzot lūdziet, lai Dievs pagodinās mūsu dzīvēs un caur mums, lai Viņš sagatavo to jauniešu sirdis, kas nāks skatīties izrādi un viņus uzrunā. Aiciniet savus draugus uz izrādēm un lūdziet!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru