ceturtdiena, 2011. gada 15. septembris

Tūres noslēgums

Šodien noslēdzās mūsu tūre pa Latviju... rīts bija visai miegains... cēlāmies nedaudz vēlāk kā parasti :D pēc garšīgajām brokastīm pārrunājām kļūdas un ķērāmies pie joprojām uzlabojamo vietu izmēģināšanas... pēc pusdienām (kuras mums pagatavoja Evija un Ieva - ļoti garšīgas) mums bij' kāda stundiņa, varbūt mazliet vairāk, ko pagulēt vai kā savādāk atpūsties... bet pus5os gatavojāmies doties uz LU Ekonomikas fakultāti, kur vēlāk notika izrāde. Man ļoti patika šī vakara izrāde Rīgā :) bija sajūta - mēs esam mājās... Dievs smaida :) viss ļoti labi izdevās. Izrāde aizskāra un uzrunāja visus skatītājus, kā teica manas paziņas - tas bija pa īstam. Es no sirds pateicos Dievam par šo brīnišķo komandu, ko viņš man dāvināja, par ikvienu no aktieriem. Viņi ir izcili un kolosāli cilvēki un tā man bija liela privilēģija kopā ar viņiem darboties... Es mīlu Jēzu. Viņš tik ļoti mani mīl, katru dienu Viņš man parāda Savu mīlestību. Es ticu, ka Dievs joprojām dara Savus varenos darbus un šī izrāde ir svētījusi daudzus un vēl vairāk svētīs nākotnē. To darbu, ko Viņš ir iesācis cilvēku sirdīs, Viņš arī pabeigs. Paldies arī Rīgas komandai, kas sarūpēja mums ļoti garšīgas un lieliski noformētas vakariņas. Rīt no rīta vēl "afterpartijā" pārrunāsim tūri, izrādes un šajā laikā iegūto... bet jau vakarā došos uz Jelgavu, lai sāktu mēģinājumus kopā ar Marka drāmas Jelgavas komandu... Dievs ir labs! ;)
Paldies par jūsu lūgšanām un visādu citādu atbalstu! Jūs esat daļa no manas kolosālās komandas - Paldies! :)

1 komentārs:

  1. lai arī uzvedumu noskatījos gandrīz pilnīgi nejauši, un vispār esmu "cilvēks no malas", mani aizrāva jūsu visu burtiski dzīvošana līdzi, tā brīžam pat nešķita kā izrāde.. :)

    AtbildētDzēst