svētdiena, 2011. gada 18. septembris

Trešā diena Ozolniekos

Pēdējā mēģinājumu diena...
Rīts sākās ar dievkalpojumu - Jelgavnieki brauca uz savām draudzēm, bet mēs pārējie palikām turpat Ozolnieku baptistu baznīcā. Man ļoti patika dievkalpojums, mācītājs runāja par doto spēju un dāvanu lietošanu, lai ar pareizu attieksmi kalpotu Jēzum, tā parādot Viņam savu mīlestību. Pēc dievkalpojuma draudzes interesentiem parādījām vienu izrādes sadaļu ("teaser" kā teica Andrejs). Pēc pusdienām izmēģinājām visu izrādi. Viss šis mēģināšanas process ir diezgan nogurdinošs, it īpaši puišiem, kas piedalījās tūrē. Es lūdzu Dievu, lai Viņš viņus atspirdzina, dod spēku un dziedina. Ja es varētu uzsūkt sevī visu viņu nogurumu, sāpes un visas citas sajūtas, kas viņus traucē, es to darītu... Bet es neesmu Dievs, kas spēj atspirdzināt un dziedināt.
Lūdziet par Jelgavas komandu, lai Dievs mūs visus atspirdzina, dod spēku un dziedina. Lai Viņš sagatavo mūsu sirdis un lieto mūs. Lai Tas Kungs turpina Savu darbu, ko Viņš iesācis. Un mana vislielākā lūgšana (šobrīd), lai Dievs atpūtina un dziedina Andreja balss saites, lai viņš nebaidoties zaudēt balsi varētu pilnībā attēlot Jēzu un nodot Tēva vēsti skatītājiem. Kā arī lūdziet par visiem skatītājiem, lai Dievs sagatavo viņu sirdis un pašķir viņu ceļus, lai viņi atnāk uz izrādēm...
Paldies, ka esat kopā ar mums un nemitieties lūgt! Lai Dievs jūs bagātīgi svētī! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru